Louise cr mallet 1,9/4,19”

Täällä offin kova testitiimi julkaisee puolueettomat arvionsa mielenkiintoisista uutuuksista
Pisepise
Legendaarinen!

Re: Louise cr mallet 1,9/4,19”

Viesti Kirjoittaja Pisepise »

No näköjään jäänyt syvempi analyysi tekemättä. Kyllä voin yhtyä edeltäviin kommentteihin. Rahaa nähden hyvät kumit. Jos ei ole erittäin painava auto (+4kg) niin vakio foamikin on ihan ok. Safarirenkaana loistava hyvin toimii. Mutta kalliolla ryömiessä häviää selkeästi minun 1.9 4.19 proline bf goodrich mud terrain KM3 G8 seokselle. Ja ainoa minun todellinen vertailu on noihin em. renkaisiin. Ja kysymyksessä kalliopito. Eli minäkin kokeilin noita 4.19 CR mallettia koska niin on hivenen isompi ulkohalkaisija.

Nyt joka lukee silmä kovana tätä joskus tulevaisuudessa, niin se rengas ei ole huono vaan kalliolla kun ajetaan perfomance henkisesti niin Louise häviää kalliopidossa prolinen vastaavan kokoisille renkaille. Ei CR mallet ole huono hyvä safari all rounder.

Vähän offtopic mutta tällä C1 kaudella huomasin että nuo minun PL km3 renkailla että ainakin Nenolanjonesin Pittbullit piti paremmin ja Tawlerin c1 voodoot oli selkeästi parempia.
teppisch
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja teppisch »

Kiitos analyysistä. Itsellä on oma tuntuma renkaiden laadusta ja pito-ominaisuuksista rakentunut hyvin pitkälle kokemuksesta Prolinen Hyrax Predatoreista. C1 ja C2 koossa. Niillä ajettu paljon myös safaria. Ei ole valittamista Hyraxeista muhjussakaan.

Itsellä C0 renkaina Proline Krawlerit G8 seoksella. En tiedä onko autosta, kuviosta vai seoksesta kiinni, mutta ei oikein tunnu toimivan safariajossa. Jos yhtään kosteaa ja muhjua, niin ei meinaa pitää juuri missään.

Jos Louisen Champit jää kalliolla jopa Prolinen G8:lle, niin pohdin vain miten toimivat ovat. Ainahan sitä safarilla tulee tilanteita kun joutuu kallioonkin tarttumaan kaiken muun alustan seassa. Itseä alkaa vaan äkkiä ärsyttää jos alkaa turhanpäiväinen sutiminen safarilla tilanteessa jossa haluaisi kuitenkin pitoakin olevan.

Onko yllä oleviin havaintoihin Louise ihmisillä lisänäkemyksiä?
Pertsax
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pertsax »

Mulla oli pari vuotta sitten RC4WD defenderin alla louisen malletit alla, kun oli Nummenpäässä muta-ajot.
Minusta sen auton alla nuo toimi hyvin vaikka oli mutaa ja likaa tasaisilla kivillä, inserteinä oli vihreät lazer cutit, pyöristettynä, renkaan pofiiliin sopivaksi
Ja mitä auto kokeilin puhtailla kallioilla, niin olivat kyllä hyvät. Mutta enemmän tykkään mud terrainien tai useiden RC4WD lisenssi renkaiden ulkonäöstä, ja siksi ei ole nyt louisen renkaita.
Vastaa Viestiin